0
2:20

Първият ми сингъл "Дивачка" 

Дано песента ви хареса! 

Текст:


Ъхъ

Пеци ти си
ДИВАЧКА



Пеци ти за мен сега
си единствена ДИВАЧКА



Така историята я почвам от начало
Пеца беше като диво яре побесняло
Нямаше никой, който да е спре
Върху масата се качваше това парле (подивяло е)
Тормозеше Топи, укоряваше го тя
Мислеше се за дивата, голямата сестра
Живота е очука, стана тя жена
Горката първескиня изроди 6 котета



Пеци ти за мен сега
си единствена ДИВАЧКА
Може би след това
ще осъзнаеш, че си звезда



Разлигави ли се, започва да ме хапе тя
С лошия си поглед плаши малките деца
Но по душа е същинска пасторка
Малко лудичка, леко тра-ла-ла
Плези се като дива, алтава коза
От отбора на Майли Сайръс е тя
Ах, тази синеока безсрамница
С една обща дума Пеца ДИВАЧКАТА



Пеци ти за мен сега
си единствена ДИВАЧКА
Може би след това
ще осъзнаеш, че си звезда



И все пак тя си е красива
Като планинска лайкучка е дива



Пеци ти за мен сега
си единствена ДИВАЧКА
Може би след това
ще осъзнаеш, че си звезда



И сега, и сега: Пеци, Пеци...(10x)


About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 коментара: